Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Anmerkung: This feature may not be available in some browsers.
Liebe Gäste - Die genialen Galeriebilder in unseren Beiträgen oder Anhänge in voller Größe könnt Ihr sofort nach Eurer kostenlosen Registrierung sehen ! Die geht schnell und tut gar nicht weh... Jetzt Registrieren !
@Schosch.....denk da nix. Nur weil bei dir des mitm Haarausfall scho a Dekade lang nimmer nur kreisrund ist kannst ja ah nix dafür.
Und wenn de andern Spezialisten amal ausm Urlaub zruck san und zum "battle" im Hinterland aufschlagen um am @Vaddi sei "A WeizenBier" schlürfen während das moanan, dass sie an Grillrost-Wettkampf machan.
Und ned moana du derfst dann a einfach so kemma................nana Spezi...........a Frangge kriagt do bei uns grod a Visum, wenn er a so wurschtan kann wia du..............und a Auto voll Wurst mitbringt!
Als Mucke läuft dann als Mittelweg des da...........die Älteren (so wie du) hocken sich dann halt ab 3:40 besser hin und trinken an Eierlikör!
Da steh ich drüber. Schon seit 1985.
1x, damals zwar mit Überwindung, kurzgeschnitten und passt scho!
An mir haben seitdem die Wundertinkturenhersteller nix mehr verdient
Und ned moana du derfst dann a einfach so kemma................nana Spezi...........a Frangge kriagt do bei uns grod a Visum, wenn er a so wurschtan kann wia du..............und a Auto voll Wurst mitbringt!
Ins bayerische Land reise ich schon seit vielen Jahren nicht mehr ein.
Ist mir zu heiß da seitdem ich meine Frau aus dem Elend raus über die fränkische Grenze geschmuggelt habe.
Ja @Schosch selber schuld! Wennst du meinst du muast nimmer zu uns in die Wildnis, weilst scho a Raubfrau hast und deswegen hast jetzt dei Ruah..............ja die Franggen sans ned liab...............wenga sechane Würst gehn mir auch auf Raubzug!
Was is jetzt besser? Der Streß wenga am Visum, oder wenn "mir" ernsthaft bei dir einreiten...................auf Völlig Wertlose Amaroks?
Ja @Schosch selber schuld! Wennst du meinst du muast nimmer zu uns in die Wildnis, weilst scho a Raubfrau hast und deswegen hast jetzt dei Ruah..............ja die Franggen sans ned liab...............wenga sechane Würst gehn mir auch auf Raubzug!
Was is jetzt besser? Der Streß wenga am Visum, oder wenn "mir" ernsthaft bei dir einreiten...................auf Völlig Wertlose Amaroks?
Egal obs ihr da droben zu am gscheiden Schweinsbron "Schäufele" sagts.................des is wie mit de Ossis............nur weil die "Bräuler" sang, sans zwar Ketzer, aber deswegen ja no lang koane schlechten Menschen.................wenns wurschtn kennan.
Achja..........mir Wurst wie ihr zu dem "Knel mit Bron und Soß" da drom sagts...............zum Frühstück...........am Tag nachdem mir a weng eirn Wein probiert ham (weil des mitm Bier is bei eich wia mit de Italiener..........ihr moants es ja wenigstens ned bes.........ned so wia de Kölner, aber eier Wein geht seit dems nimma ois bei da Essiggenossenschaft ablieferts sondern amal wieder a paar Kolonialwaren produzierts ).
Also a Portion von dem da drom nehm ich zum Frühstück am Tag nach der Weinlese auf de du uns ins Feindesland gelotst ghabt hast................aufführen wie die Bayern dern mia uns dann natürlich trotzdem............grad extra............der Frangge macht a guade Wuscht a no..........der hats verdient!
Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten. Durch die Nutzung unserer Webseite erklärst du dich damit einverstanden.